50%

سریال داریوش

نپسندیدن
(4 رای) 50%
اعلان سریال
توضیحات

سریال ایرانی داریوش  محصول سال 1402 به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی است. این سریال اولین تجربه کارگردانی حجازی‌فر در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. پیش از این، او در سریال‌های مختلفی حضور داشته و آخرین حضورش در سریال موفق پوست شیر بوده است. حالا حجازی‌فر با داریوش که یک درام خانوادگی است، در سمت کارگردان به نمایش خانگی بازگشته است. نوید محمودی، که تجربه تهیه‌کنندگی سریال‌هایی مانند پوست شیر را دارد، تهیه‌کنندگی داریوش را نیز بر عهده گرفته است.

تیم بازیگری این سریال شامل بازیگرانی از پوست شیر مانند مهرداد صدیقیان، ژیلا شاهی، عباس جمشیدی‌فر و خود هادی حجازی‌فر است.داستان سریال داریوش حول محور زندگی یک خانواده در تهران می‌چرخد که با مشکلات و چالش‌های متعددی روبرو هستند.

شخصیت اصلی، داریوش، مردی است که تلاش می‌کند وضعیت خانواده‌اش را بهبود بخشد. او با مشکلات اقتصادی، روابط خانوادگی و مسائل اجتماعی دست‌وپنجه نرم می‌کند و در این مسیر با تصمیمات سختی مواجه می‌شود.این سریال قرار است از تابستان 1403 در شبکه نمایش خانگی منتشر شده و جایگزین سریال “افعی تهران” شود که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد.

دیدگاه های کاربران

0 نظر
انصراف

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند